قفل و یراق آلات درب ضد سرقت

در این مطلب سعی داریم انواع یراق آلات منحصر به درب ضد سرقت را معرفی نماییم. یراق آلات درب ها در فروشگاه تکتادُر با بهترین کیفیت و قیمت مناسب به شما مشتریان عزیز عرضه می شوند.

قفل درب ضد سرقت یکی از مهمترین قسمت های درب که هنگام خرید هم باید مورد توجه شما مشتریان عزیز باشد قفل درب ضد سرقت می باشد. قفل های درب ضد سرقت ترکیه ای همگی از برند کاله می باشند که دارای کیفیت و ایمنی بالایی هستند.

دستگیره درب ضد سرقت دستگیره ها یکی از یراق آلاتی می باشد که علاوه بر وظیفه اصلی خود یعنی باز و بسته کردن درب، زیبایی و ظرافت خاصی رو به انواع درب ضد سرقت می دهد که امروزه تولید کنندگاه یراق آلات درب ها ، دستگیره ها را از متریال گوناگونی میسازند.

لولا درب ضد سرقت به دلیل وزن بسیار بالای درب ضد سرقت (به دلیل ایمنی بیشتر) باید از لولا های مخصوص برای درب ضد سرقت استفاده نمود تا تحمل بار سنگین درب را داشته و درب به راحتی باز و بسته شود که به آن لولای درب ضد سرقت گفته می شود.معمولا برای نصب درب ضد سرقت از 3 یا 4 لولای مخصوص استفاده می شود.

و همچنین سایر یراق آلات درب ضد سرقت که می توان به چشمی درب، ضربه گیر، جا پستی و درکوب اشاره نمود. که با توجه به سلیقه افراد و همچنین محیط نصب شده درب ضد سرقت با توجه به نیازهای موجود بر روی درب نصب نمود تا علاوه بر زیبایی و لوکس بودن از ایمنی بیشتر و کارآیی آن نیز استفاده نمود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *